zondag, mei 14, 2006

Nog dikke 2 weken

Mensen die in m'n msn lijst staan weten het natuurlijk al... Ik ga op 30 mei naar Zuid Amerika op vakantie. Via mijn Blogger weblog wil ik proberen tijdens m'n reis jullie op de hoogte te houden van alles wat ik meemaak. Ik koos voor deze weblog omdat ik ook via sms berichten eenvoudig kan toevoegen. Iets wat erg leuk kan zijn als ik ergens in de middle of nowhere rond hang en het nodig vind iets via dit weblog te melden.

Nog even over m'n reis:
Ik start in Amsterdam (Schiphol) waar ik met KLM in ruim 15 uur, via een brandstofstop op Bonaire, naar Lima in Peru vlieg. Vanaf daar begint mijn reis. Ik zal voor ik weg ga nog een kaartje maken met de globale reisroute en onze planning. In de reis die tot 1 juli duurt (= aankomst op Schiphol) reis ik samen met Stella, Eva en Rienk door Peru, Bolivia en Chili. We doen een rondje en eindigen uiteindelijk ook weer in Lima.

De precieze mogelijkheden weet ik niet, maar ik zal proberen een emaillijst aan dit weblog te hangen, zodat wanneer ik post, iedereen hiervan een berichtje krijgt. Dat test ik al ff voor m'n vertrek, zodat mensen die het niet boeiend vinden wat ik uitspook ;-) van m'n lijstje af gehaald kunnen worden.

Okey genoeg voor nu!
Groeten Mathijs

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik vind het wel boeiend hoor! ;)
Ben wel benieuwd naar al jullie belevenissen in de Z-Am'se rimboes!!
Goeie reis & veel plezier! Ook voor Stella, Eva en Rienk natuurlijk:)

Groetjes! X Ellis

12:34 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Woehoe! Ik was de eerste met een krabbel ;)!! Haha... Laterrrrr!

12:36 p.m.  
Blogger Mathijs van der Kooi said...

Thnx Ellis... als het goed is wordt het verhaal dat ik per email verstuur ook met een 'foefje' direct op deze weblog ehm... gemaild. Handig toch? En als het een beetje kan zal ik hier ook nog een paar foto's tussentijds plaatsen. Lijkt me leuk!

8:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Heee Tiesco !!

Veel plezier jongen, en laat wel ff weten wat je uitspookt daar in de jungle ;)
Veel plezier en rustig aan :P

Doei Doei

7:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home